Haypál Orsolya E.V.

 

Adószám: 76276981-1-33

  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Instagram Social Icon

Kapcsolat:

Székhely: 2040 Budaörs, Akácfa köz 7. Hungary

©2018 by assista.hu Minden jog fenntartva

27.06.2018

Ki az az Assista? Mi az a szövegírás? Miért szabadúszó? Mivel foglalkozik? Interjú ezúttal nem a vámpírral, hanem velem. Bár tulajdonképpen van némi hasonlóság, mert én is gyakran éjjel vagyok aktív, de a gasztronómiai preferenciáink egészen mások.

Illusztráció forrása

T...

13.06.2018

Nem ismeretlen már az üzleti életen kívül sem az elevator pitch fogalma: tudod, amikor annyi idő alatt kell megfogalmaznod egy érdeklődőnek, hogy mivel foglalkozol, ameddig a lift felér az emeletre, szóval van vagy 30 másodperced ledarálni, hogy igen, virtuális asszisz...

01.06.2018

Az írók, marketingesek, és általában minden tartalomgyáros gyakran küzd azzal a problémával, hogy a múzsa csak nem akarja őket homlokon csókolni, pedig a feladat adott, a határidő pedig szorít (ami egyébként néha sikeresebb múzsa, mint bármi más).

Szerencsére azonban ne...

25.05.2018

Tartalom és forma jó esetben kéz a kézben járnak. A helyzet az, hogy bármilyen értékes egy tartalom, ha nem áll mögötte megfelelő design, kisebb hatással kell számolnunk.

Néhány adat kételkedőknek:

  • Ha csak 15 percünk van egy tartalom befogadására, az emberek két harm...

18.05.2018

Menekülnek az olvasók a blogodról? Nem tudod, mire figyelj, hogy érdekes tartalmat írj? A MyTasker összeállított egy 20-as listát, mit kell szem előtt tartanod, ha nem akarod, hogy elkattintsanak a bejegyzésedről az olvasók.

Nézzük a tanácsokat:

  1. Első számú szabály: L...

11.05.2018

Még mindig rengeteg olyan vállalkozás van, amelynek nincs saját blogja, és ez őszintén szólva elég meglepő. Ha megvizsgáljuk, milyen előnyökkel jár a blogolás a márka megítélése szempontjából, egyből érthetővé válik, miért is olyan fontos céges blogot működtetni.

1. A b...

04.05.2018

Legközelebb, ha valaki megkérdőjelezi a content marketing jelentőségét, világosítsd fel arról, hogy nem egy néhány éves divatirányzatról van szó. A története 284 évre nyúlik vissza.

Content Marketing Institute infografikája, “A Content Marketing rövid története” tanús...

27.04.2018

Hootsuite vagy nem Hootsuite? Ez itt a kérdés. Mondhatnám, hogy ezen minden egyes alkalommal elgondolkodom, amikor a megbízóim közösségi média felületeit kell feltöltenem a következő hónapra releváns tartalommal, de nem lenne igaz. Huhogjunk, de hogyan, és kinek éri me...

20.04.2018

Napjaink egyik leggyorsabban terjedő trendje a távoli munkavégzés. A mai technológiai lehetőségek ismeretében tulajdonképpen az a meglepő, hogy még mindig mennyi cég ragaszkodik a saját irodában saját alkalmazottakkal dolgoztatás költséges gyakorlatához. A digitális pi...

01.03.2018

 Akkor most már forog...?


A virágok még küzdenek a hótakaró alatt, de a Facebookon már kirajzottak a Hello Március posztok, a büdösbogarakkal minden változatlan, csak az atomtámadást nem élnék túl, az meg mostanában nem volt, szóval sosem volt még jobb időpont az indul...

Please reload

Legfrissebb blogbejegyzések

Bemutatkozom: az Irodamanager kérdez, az Assista válaszol

June 27, 2018

Oly távol vagy tőlem, és mégis közel - a munka helye

June 13, 2018

Újrahasznosítás tartalomgyártó módra

June 1, 2018

1/1
Please reload

Címkék

Please reload