Haypál Orsolya E.V.

 

Adószám: 76276981-1-33

  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Instagram Social Icon

Kapcsolat:

Székhely: 2040 Budaörs, Akácfa köz 7. Hungary

©2018 by assista.hu Minden jog fenntartva

5 ok, amiért érdemes céges blogot vezetni

May 11, 2018

 

Még mindig rengeteg olyan vállalkozás van, amelynek nincs saját blogja, és ez őszintén szólva elég meglepő. Ha megvizsgáljuk, milyen előnyökkel jár a blogolás a márka megítélése szempontjából, egyből érthetővé válik, miért is olyan fontos céges blogot működtetni.

1. A blog nagyobb forgalmat generál a közösségi média felületeken

Minden egyes blogbejegyzéssel olyan tartalmat hozunk létre, ami könnyen megosztható a különböző közösségi csatornákon, és ez egyszerűen több ember számára teszi hozzáférhetővé a céghez kapcsolódó információkat.

Minél több bejegyzést írunk a szakterületünk közönségének érdeklődésére alapozva, annál nagyobb tekintélyre tehetünk szert az adott szegmensben. Ezzel azt mutatjuk, hogy a cégünkhöz bizalommal fordulhatnak a fogyasztók, ha az adott terméket vagy szolgáltatást keresik.

 

2. A blog több érdeklődőt vonz a honlapra

Őszintén, mikor updatelted utoljára a honlapod? Bizonyára nem frissültek az információk már jó ideje, ezzel a legtöbben így vagyunk.  Ha viszont új blogbejegyzést írunk, automatikusan előrébb kerül a honlap a böngészőben, logikus, hogy ez miért hasznos.

 

3. A blog személyiséget ad a márkának

Az emberek köztudottan attól vásárolnak szívesen, akit ismernek. De ugyan kit köt bármilyen kapcsolat egy élettelen honlaphoz? Viszont egy olyan honlap, amely személyiséggel bír, történetet mesél, megszólít, az már egy jó alap egy gyümölcsöző kapcsolathoz.

A jó blog megmutatja, ki áll a márkalogó mögött. Milyen értékeket képviselsz, mi érdekel, milyen a stílusod, ezek mind olyan dolgok, ami a blogbejegyzésekből kiderül, ez pedig arra ad alkalmat, hogy a fogyasztó érzelmi síkon is kötődjön a márkához, a céghez. És bizony ez fogja eladni a terméket, szolgáltatást.

 

4. A blog segít megismerni a vevők igényeit

A célzott tartalom tehát szorosabb kötődést eredményez, ez pedig a hosszú távú vevői elköteleződés záloga. A blog abban is segít, hogy megbizonyosodj arról, hogy mi érdekli legjobban a célközönségedet, milyen igényeik vannak, ez kiderül többek között abból, hogy melyik posztunkat kedvelik, osztják meg leginkább. Legközelebb pedig már pontosabb ismeretek birtokában választhatsz témát a következő bejegyzéshez, amire majd még többen fognak reagálni.

 

5. A blog és az elégedett vevők viszonya

Lehet, hogy úgy tekintesz a blogbejegyzésre, hogy írtál valamit, és az megjelent, de ennél sokkal többet jelent a blog. Egy bejegyzés remek alkalmat kínál arra, hogy kérdéseket tegyél fel az olvasóidnak. Ne hanyagold el ezt sem, figyelj a kommentekre, és válaszolj rájuk.

Van különbség hozzászólások megjelenési felülete között, egy blogbejegyzés alatti komment statikus dolog, tovább marad látható, mint egy Facebook poszt alatti komment, és mint ilyen, jobban bemutatja, hogy milyen a kommunikációd a vevőkkel.

Már sokszor és sok helyen hangzott el, de nem lehet elégszer mondani: ha azt szeretnéd, hogy a jövőben is sikeresen működjön a vállalkozásod, értékes tartalmat kell előállítanod, méghozzá folyamatosan. Ennek pedig az egyik legjobb módja a blogolás, az pedig nem sprint, hanem hosszútávfutás.

 

Kiszerveznéd a céges blog írását, Facebook-posztolást, cikkek kellenek a honlapodra, németről vagy angolról  kell lefordítani a céges dokumentumokat? Dolgozzunk együtt, vedd fel velem a kapcsolatot!

 

A bejegyzés az eredetileg a Socialdaily.com oldalon megjelent fordításomnak az átdolgozott változata.

 

Forrás: Social Media Today

 

 

Please reload

Our Recent Posts

Bemutatkozom: az Irodamanager kérdez, az Assista válaszol

June 27, 2018

Oly távol vagy tőlem, és mégis közel - a munka helye

June 13, 2018

Újrahasznosítás tartalomgyártó módra

June 1, 2018

1/1
Please reload

Tags

Please reload